PS3 FIRMWARE V4.81 UPDATE (FIX 2016)




People Who Liked This Video Also Liked

PS3 FIRMWARE V4.81 UPDATE (FIX 2016)
PS3 FIRMWARE V4.81 UPDATE (FIX 2016)
PS3 Update V4.81 FIX (2016)
PS3 Update V4.81 FIX (2016)
HOW TO FIX PS3 - NEW HARD DRIVE & UPDATE INSTALL
HOW TO FIX PS3 - NEW HARD DRIVE & UPDATE INSTALL
Fix 4.82 Update Error on PS3 DEX 4.81.2 Tutorial 2018
Fix 4.82 Update Error on PS3 DEX 4.81.2 Tutorial 2018
How To Fix Ps3 Update Error (2018)
How To Fix Ps3 Update Error (2018)

Did this video help you?

jim butcher: Yeah that down load link doesnt work

MEMO MUĂ‘OZ: hey bro good day i cant update my ps3 to version 4.83 i accidently updated the version and now i have done everything to get that annoying message to update to version 4.83 , i have gone into psn to get the version , i have done all the steps like create files on anusb stick , gone into safe mode etc but i still cant get the damm thing to work again , i have even installed a new hard disk and still i get the same error message so bro help me out .

Sherry Dellinger: I follow the step where u unscrewed the hardrive

Sherry Dellinger: It still wont work it says the same thing

Amaterasu 1330: What about the super slim...?

Gurpreet Singh Pannu: I have error 8002F14E

ForeEver Haitem: bor can you help me hes tell need version 1.97 waht i need do

Triplo R: i have an error 8002F147 how do i fix this?

Ginmaru: it won't work for me at all unfortunately. T^T it's not even opening or anything. Is there a specific program that i am meant to use for it?

M C W: My email if u can
Superman4mw@hotmail.com

M C W: Can u plz help me!!! My PS3 is saying Error 8002F1F9 do u know how to fix it

WILLIAM LOBATON: ayudame

Levina Marie: Im having the same problem right now. I dont know what to do! I have no memory stick and laptop to try and fix this

Pukar v Raii: My ps3 show only black at screen what is the problem and how can i fix it

Ed e lu: erro 8002f2f0 know how to solve?

xboxgamer969: how to fix: throw that crap out the window and get a new console cause this was a hassle for me to try to fix, I tried EVERYTHING and couldn't get the update to work so I just decided to say freak this crap lol (those wondering why the freak i have a ps3 because of my name, I was trying to setup netflix for parents old ps3 and it required the update and I tried everything)

VoltageP1: Just put it on a usb drive and put it in the ps3 and boom everything is solved, your ps3 isn't crap

Game_ Over: You save me bro

Alexandre Souza: Wont read file...on flashdrive....?
I put it...in PS3 file...inside....UPDATE file.Keeps saying i doesn't work

Brenn Craib: So did all this and still says same thing doesn't find on hard drive to do update what am I doing wrong I've reformatted the flash drive too and tried several different ways
Rating:
PS3 FIRMWARE V4.81 UPDATE (FIX 2016) 5 out of 5

Featured Video

Video How to Guide

Latest Comments

Rknee Gordon: That pretty much solved all my problems with masking an transparency lock. Thank you. My ability to get more out of Clip Studio Paint , for my art just went waaaaaaaay up.
Davi Siozoe: Ist the best ilove ewan dobson
J Thomp: Do you know the best way to repair the shift linkage, the rod in mine came un done under the power head. Thanks
Techno GJ: If you like plz share it
Pokemon gaming: I have hacked too
MrSoiree: yay for Husky, miss him on his channel, but patiently waiting
angelo conte: mito compera una nava piu grossa adesso li hai i soldi mi piace questo gioco

PS3 FIRMWARE V4.81 UPDATE (FIX 2016)